Technické problémy sú riešené najneskôr do doby uvedenej pri zvolenej možnosti servisu, Váš problém môže byť vyriešený kedykoľvek v rámci uvedenej doby, podľa vyťaženosti technického tímu.
Servisné problémy sú riešené len v rámci pracovných dní. (Po - Pia / 08:00 - 16:30)
Vyriešenie problému do 3 dní - 0 € (štandard)
Vyriešenie problému do 2 dní - 19 €
Vyriešenie problému do 24 h - 25 €
Okamžité vyriešenie problému - 35 €
Výmena wifi routera - od 24 €
Výmena antény - od 20 €
Pozn. 1: Ceny sú len za výjazd! Pokiaľ poškodený hardware (router) nie je v záruke tak je to + suma použitého hardwaru.
Pozn. 2: Pokiaľ je pokazená anténa a wifi router po záručnej dobe 24 mesiacov, ceny na ich výmenu sú podľa cenníku.
Pozn. 3: Pokiaľ bol servisný zásah zapríčinnený chybou zákazníka, bude k cene servisu pripočítaných 19 € za vyriešenie.
*Pod chybou na strane zákazníka rozumieme neumyselný alebo nesprávny zásah do zariadení spojených s využívaním služby.
Poplatok za vyjadrenie sa k sieťam - 120€
Balík 1 (cena 1,20 € mesačne) = 50% zľava na cenník servisných poplatkov vrátane chyby na strane zákazníka
+ výmena antény po záruke zdarma
Zľava sa nevzťahuje na:
Zľava sa nevzťahuje na hardware poškodený úmyselne!
Zľava sa nevzťahuje na výmenu wifi routera po záruke!
Balík 2 (cena 3,60 € mesačne) = 75% zľava na cenník servisných poplatkov vrátane chyby na strane zákazníka
+ výmena antény po záruke zdarma
+ výmena routera ak sa po záruke poškodí zdarma
Zľava sa nevzťahuje na hardware poškodený úmyselne!